У цій статті я хочу розповісти вам про один неприємний випадок, який стався зі мною нещодавно. Я працюю у сервісному центрі Helpdroid, що спеціалізується на ремонті смартфонів Samsung. Ми пропонуємо швидкий та якісний сервіс за доступними цінами. Але не всі наші клієнти виявляються чесними та порядними.
Ось що сталося. Одного разу до мене звернувся молодий чоловік, який приїхав дорогим автомобілем BMW. Він сказав, що у нього проблема із зарядкою його Samsung Galaxy S10. Я оглянув його телефон і виявив, що проблема в датчику на котушці бездротової зарядки відірвано шлейф. Я сказав йому, що я можу відремонтувати його за 500 гривень і що це займе близько години. Він погодився і залишив свій телефон у мене.
Я приступив до ремонту і за годину закінчив його. Я перевірив, що телефон заряджається нормально та працює без проблем. Я зателефонував клієнтові і сказав йому, що він може приїхати та забрати свій телефон. Він сказав, що він уже в дорозі, і скоро буде.
За кілька хвилин він приїхав на своєму BMW. Я вручив йому телефон і сказав, що він повинен заплатити 500 грн за ремонт.
Клієнт попросив почекати, поки він з'їздить і зніме гроші з карти. І не приїхав!
Я лютував і образився. Я втратив свій час, свої гроші та свою репутацію. Я не знав його імені чи інших даних.
Я розповів про цей випадок своєму колегам. Вони співчували мені і сказали, що це не вперше, коли таке відбувається. Вони сказали, що є багато шахраїв, які намагаються не платити за ремонт чи отримати безкоштовний телефон. Вони сказали, що я маю бути більш обережним і вимагати передоплату або документи від клієнтів.
Я пообіцяв собі, що я більше не припустюся такої помилки. Я навчився уроку і став більш уважним та обережним. Я сподіваюся, що цей клієнт на BMW отримає своє покарання і він не зможе обдурити інших людей. Я також сподіваюся, що ви, дорогі читачі, не зіткнетеся з такою ситуацією і не потрапите у пастку шахраїв.
Дякую за увагу і будьте пильні!
0 Комент.:
Отправить комментарий